woensdag 2 juni 2021

Indigo blu in the spotlight

Hallo allemaal,

na een paar dagen ruzie met blogger, kan ik jullie nu weer een nieuwe blog laten lezen ;)

Voor de spotlight ronde van de foamtastische huiskamer, kreeg ik de volgende stempels om lekker mee te spelen:
Leuke bloemen dus. Prima om een kaartje mee te maken. Dat was dan ook het eerste wat ik ermee maakte. In plaats van de gehele stempel te gebruiken, gebruikte ik slechts een uitsnede van ongeveer 5x5 cm en maakte daar deze slimline kaart van:


Daarna ging ik eens verder denken. Want naast kaarten maken, kun je natuurlijk ook leuke andere dingen maken met deze stempels. Ik maakte er dit leuke gift doosje van:

Het doosje zelf heb ik ooit cadeau gekregen met een cadeaubon erin. Het doosje was van kraft en verder niet bedrukt of bewerkt. Dan gaat deze crea bea zo'n doosje natuurlijk bewaren om er later zelf iets mee te maken zodat ik het weer cadeau kan geven. 
Ik heb de stempel dus direct op het kraft doosje gestempeld. Daarna heb ik het met distress oxide ingekleurd. De stempel zelf heeft al een mooi kader, hier hoefde ik dus verder niets aan te doen. Ik heb vervolgens om het kader heen distress oxide aangebracht (direct vanaf het inktkussen op het doosje, heel licht drukken). Daarna heb ik het met een vochtige kwast uitgestreken. Bij een andere stempel zat ook een kleine tekst. Die heb ik gestempeld op het doosje voordat ik met de oxide erop ging. Hierdoor gebruikte ik de tekststempel als een soort achtergrond stempel. Ik bewerkte het doosje nog met structuurpasta en een sjabloon. Met een witte posca pen bracht ik hier en daar nog details aan en de tekst 'thank you' stempelde ik op een apart papiertje en plakte die erop.

Zo heb ik dus twee projecten gemaakt als voorbeeld voor de spotlight ronde van de Foamtastische Huiskamer. Ik ben er blij mee :)

Met creatieve groet,





1 opmerking: