zondag 6 juni 2021

Handletter challenge

 Hallo allemaal,


bij de Foamtastische huiskamer zijn ze een handletter challenge gestart. Nu ben ik creatief, maar handletteren kan ik echt niet. Ik zou het wel heel graag kunnen en wat moet je dan doen? Oefenen, oefenen, oefenen. Nu kan ik nog steeds het potje tijd niet vinden, helaas, maar toch wil ik mezelf graag uitdagen. 

Zo'n 1,5 week geleden ben ik live gegaan in de foamtastische creaties groep op facebook en daarbij heb ik een eigen achtergrond papier gemaakt. De live kun je hier terugkijken. Ik had nog een heel stuk achtergrond over (ik heb er bijvoorbeeld een kaart en wat zelf gemaakte die cuts van gemaakt) en die achtergrond nodigde echt uit om te handletteren. Of in mijn geval: een poging tot ;) Met een beetje schetsen en een goed brushpen (ik gebruikte de tombow brushpen) kom ik wel een eindje. Dit is het kaartje geworden:

Wil je ook meedoen met de challenge? Kijk dan op de facebookgroep foamtastische creaties en gebruik #befoamtasticlettering.

Graag tot een volgende keer!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten