zondag 27 juni 2021

36 jaar

 Hallo allemaal,


zoals ik eerder deze maand al vertelde: handletteren kan ik echt niet. Maar soms kom je wel eens ideeën tegen die je erg leuk vind. Ik zag een kaart op pinterest voorbij komen waarbij een getal in het midden was geschreven en er omheen waren vlaggen getekend. Toen ik dat zag, dacht ik aan één van de sjablonen die ik nog had liggen (van craft emotions) met cijfers en bedacht me dat ik zoiets toch ook wel kon maken. Aangezien mijn ouders vorige maand 36 jaar getrouwd waren, besloot ik om een kaart voor hun te maken. Dit is de kaart geworden:

Zoals je ziet, kan je door een sjabloon over te trekken, net doen alsof je kunt handletteren ;) hihi. Hier en daar wat aanpassen en zelf leuke doodle tekeningen en vlaggen er omheen en klaar! Ik gebruikte hiervoor een setje fineliners van faber castell en mijn witte signo uni ball pen. Ik vond het leuk om op deze manier een kaart te maken (maar de volgende keer pak ik toch weer lekker mijn inkten erbij ;). 

Met creatieve groet,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten