dinsdag 5 juli 2016

Kerstmis in Juli

Hallo allemaal,

zaterdag 25 juni was de tweede cropmiddag bij de Foamtastische Huiskamer. Ik had hiervoor een bepaald patroon uitgewerkt die de deelnemers van die middag mee konden nemen.
Tijdens de middag zelf, ben ik weer met dit patroon aan de slag gegaan en daar is mijn eerste kerstkaart van dit jaar uit gerold! Je kunt immers niet vroeg genoeg beginnen. Dit is mijn kaart geworden:


Van de zijkant kun je goed zien hoe de kaart vormgegeven is:


Ik heb als basis kraftpapier gebruikt. Daar heb ik designpapier van Studio Light (winter memories) op geplakt (gemat op zwart papier). Alle randjes heb ik bewerkt met distress inkt (dit kan ook met paper soft). Van studio light heb ik gebruik gemaakt van een a4 designvel, stansvel en een standblok. Het fijne hieraan is dat alles al is uitgestanst en je de plaatjes en embellishments dus alleen hoeft uit te drukken.

Zijn jullie al begonnen aan de kerstkaarten?

Tot snel weer!

Liefs
Monique xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten