maandag 11 juli 2016

10 jaar getrouwd

Hallo allemaal,

vorige week waren mijn schoonbroer en schoonzus alweer 10 jaar getrouwd. We mochten daarom mee uit eten en dan is het natuurlijk leuk om wat cadeau te geven. Dat wordt vaak een kaart met geld, maar omdat ik graag iets meer geef bij zoiets, ben ik aan de slag gegaan met een deurhanger van Joy crafts.
Hierop heb ik designpapier geplakt en oa met zwart papier en met design papier van Prima marketing (collectie "seashore") het geheel afgewerkt. Ik heb stansmallen van Noor design en crealies gebruikt. De cijfers heb ik overgenomen van een DDBD stencil. Heel makkelijk: overtrekken en uitknippen! In het vakje heb ik een tag verwerkt. Daar kon mooi onze naam op!
Dit is het resultaat:


Ik hoor graag wat jullie ervan vinden!

Tot de volgende keer.

Liefs Monique xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten