dinsdag 20 april 2021

Hoera - er is een kleintje geboren!

 Hallo allemaal,


laatst had ik een kaart nodig om bij een pakket te doen wat we gingen versturen naar een collega/werknemer van mijn man. Hij was weer vader geworden en daarvoor hadden we wat kleertjes gekocht. Maar ja, daar hoort natuurlijk een kaart bij. 

Ik was natuurlijk eigenlijk te laat want het moest eigenlijk al ingepakt worden om te versturen. Ik vond echter nog een papiertje waarop in met oxide inkten en sjablonen had geoefend; deels om te kijken hoe het papier zich hielt en deels om een nieuw sjabloon uit te proberen. Ik heb daar toen verder niets mee gedaan, maar nu vond ik het erg leuk om te gebruiken. Ik stempelde er een passende tekst en wat leuke afbeeldingen op en klaar was mijn kaart.


Hoe vinden jullie het geworden? Ik heb het papiertje iets kleiner gesneden en op een blauw papier gemat, daarna op een basiskaart en klaar. Persoonlijk vind ik zoiets veel leuker dan een gekochte kaart :)

Met creatieve groet,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten