maandag 12 april 2021

Foamtastic challenge

Hallo allemaal,


sinds februari organiseert de Foamtastische huiskamer iedere maand een challenge waarbij je een cadeaubon kunt winnen. Ik maak hiervoor vaak een voorbeeld en wil jullie vandaag de challenge en mijn uitwerking ervan laten zien.

De challenge is als volgt:

Maak een (nieuwe) creatie waarbij je de volgende foto als inspiratie gebruikt:

De woorden geel, pasen en voorjaar staan hierbij centraal. 
Voor mij was het niet lang zoeken naar de materialen. Ik had namelijk de leuke voorjaarslijn van piatek van vorig jaar nog liggen (four seasons spring). De vraag was alleen: hoe ga ik dit verwerken? Maak ik weer een kaart of ga ik voor iets anders? Bij pasen horen natuurlijk paaseitjes, dus ik bedacht een leuke giftbag waarbij je wat eitjes cadeau kunt doen. Ik heb hiervoor een oudere mal van dutch doobadoo (little gift bag heet die mal) gebruikt. Het designpapier heb ik met een distresstool bewerkt en daarna met een gele distress inkt. In de voorjaarlijn van Piatek zitten ook leuke plaatjes die ik heb uitgeknipt en erop heb geplakt. Uiteindelijk ziet mijn giftbag er zo uit:

Ik ben heel blij met het resultaat. Zie je trouwens hoe handig die magneetjes zijn om een onzichtbare sluiting te maken? Echt ideaal. 

Je kan nog meedoen met de challenge tot 30 april. Maak een leuke creatie en deel die in deze facebookgroep. Ik ben benieuwd!

Met creatieve groet,



1 opmerking: