maandag 28 november 2016

Exploding box

Hallo allemaal,

deze keer wil ik jullie een exploding box laten zien. Dit is super leuk om te maken, maar zeker ook om cadeau te geven. Zo werd een vriendin van mij 30 jaar en om dan een gewone kaart te maken, vond ik niet zo leuk. Een exploding box biedt dan uitkomst! Hier kun je allerlei leuke, kleine cadeautjes, teksten en geld in doen. Mijn uitwerking is als volgt geworden:


Ik heb gebruikt: papier van Noor! design, distress ink "wilted violet", mask en diverse stempels.

Wanneer je dit leuk lijkt: bij de Foamtastische huiskamer wordt komende zaterdag een workshop gegeven waarbij je een exploding box maakt. Er zijn nog plekken vrij, dus geef je op. Meer informatie vind je hier.

Graag tot een volgende keer!

Liefs
Monique xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten