vrijdag 7 oktober 2016

Eerste demonstratie en make & take!

Hallo allemaal,

daar ben ik weer. Ik heb de afgelopen tijd niet stil gezeten en ben druk bezig geweest met het maken van voorbeelden voor mijn eerste demo en make & take! Die staat vooral in het teken van distress inkt. En dit dan in combinatie met Dutch doobadoo en Noor design. Dat zijn toch wel drie merken die me erg aanspreken!
Dit alles gaat plaats vinden bij de Foamtastische huiskamer in Goirle. Ik zal even een kopie van de folder toevoegen:


Zoals jullie zien, worden er nog veel meer merken gedemonstreerd. Het leuke is dat er ook veel make & takes zijn. Wanneer je langs komt kun je bij verschillende dames aansluiten om een klein kaartje, tag of zelfs een doosje te maken! Echt super leuk. We hopen jullie dus allemaal te zien.

Nou vooruit, nog 1 sneak. Dit is 1 van de kaarten die op mijn demotafel staat:

Hopelijk zien we jullie dan?!

Liefs Monique xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten