maandag 1 augustus 2016

Project life #2

Hallo allemaal,

vorige week heb ik eindelijk weer een keer in mijn project life album gewerkt. De foto's van onze trouwdag blijven anders ook maar zo liggen en het is zo leuk om te doen!
In 1 avond heb ik weer een spread gemaakt van 2 pagina's.  Dit is het geworden:

Ik heb gebruik gemaakt van papier uit een Noor design blok (rustic wood) en wat design papier dat ik nog had liggen. Ik heb voor het eerst op vellum gestempeld met versamark en vervolgens embossingpoeder erop gedaan. Ook dat geeft een super leuk resultaat!


Belangrijk is om de heatgun eerst goed heet te laten worden en dan pas op het vellum richten. Anders gaat het vellum wat meer opkrullen.
Ik heb ook van de restjes van het gebruikte papier eigen embellishments gemaakt: rondjes en halve rondjes en wat banners. Zo blijft het allemaal een beetje hetzelfde papier en wordt het dus 1 geheel. Iets wat ik echt een must vind!

Tot de volgende keer weer!

Liefst Monique xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten