maandag 8 augustus 2016

Blup blup

Hallo allemaal,

DT lid Hanny heeft een super gave kaart gemaakt met een DDBD card art mal, stempels van Cut-ies en stanzen van oa. Noor design. Deze kun je live bewonderen in de Foamtastische huiskamer. Ik heb er mijn eigen variant van gemaakt. Deze is als volgt geworden:


Ik ben begonnen met het overtrekken van de DDBD card art mal op wit cardstock. Vervolgens heb ik designpapier gebruikt van Studio Light voor de binnenkant en Noor design voor de buitenkant.
Ik heb de stempels en stansmallen van Cut-ies gebruikt. Deze heb ik eerst uit gestant (uit aquarelpapier) en vervolgens heb ik ze gestempeld. Daarna heb ik ze ingekleurd met aquarelpotloden van Koh-i-Noor. Dit gaat super makkelijk en geeft een heel leuk resultaat! De binnenkant heb ik verder nog aangekleed met zelfgemaakte golven (met het designpapier van Studiolight en de wolkenstans van Cut-ies), luchtbellen (stansmal van Noor design) en wat stempels van luchtbellen van Cut-ies. Het designpapier zorgt al voor een mooie achtergrond.

Met wit embossingpoeder heb ik "Hooray" gemaakt (ook een stempel van Cut-ies)
Aan de buitenkant heb ik een wegwijzeringsbord geplaatst. Dit is een mal van Noor-design en met letters van Tim Holtz heb ik er "happy b day" op gemaakt. Dit kan natuurlijk met elke lettersticker die je hebt (of zelfs met een lettertang). Een paar houten embellishments maken het geheel af!

Hoe vinden jullie het geworden? Ik hoor het graag!

Tot de volgende keer!
Liefs Monique xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten