maandag 2 mei 2016

Brushmarkers - de eerste pogingen

Hallo allemaal,

een week later dan gepland, maar dan nu toch een nieuwe blogpost. Ik ben de afgelopen week dan ook druk bezig geweest met de brushmarkers. Vrijdag 22 april ben ik naar een demo geweest bij Noor&Zo en heb ik de markers geprobeerd. Omdat het alcoholmarkers zijn, was ik wel erg benieuwd. Ik kleur nu voornamelijk met distress markers en dat geeft wel een mooi effect, maar altijd pastel achtig omdat het met water wordt aangebracht. Ik kan dus geen felle kleuren maken of heel moeilijk en dat vind ik soms juist leuk om te doen. Vandaar dat ik wel benieuwd was naar een ander kleurmedium en de alcoholmarkers leken daarvoor geschikt.
Tot nu toe gaat het allemaal redelijk goed, maar een workshop ga ik denk ik nog wel volgen. Daar kun je toch altijd iets meer uithalen. Hieronder zie je mijn eerste probeersels:






Ik heb nu zo'n 22 markers. In totaal zijn het er 72, dus ik kan nog even doorsparen ;)

Hebben jullie hier al eens mee gekleurd?

Liefs,
Monique xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten