maandag 11 april 2016

Art journal

Hallo allemaal,

iets wat ik ook super leuk vind om te doen, is lekker kliederen in mijn art journal. Alhoewel.... kliederen. Ik vind van mezelf dat het dan toch nog "mooi" moet zijn ;).
Het maken van mijn achtergrond vind ik altijd het leukste. Ik klieder van zoveel mogelijk, maar niet te veel, want als het te veel is, vind ik het weer niet mooi :). Lekker handig.
Door middel van een quote en een plaatje op de voorgrond, maak ik mijn art journal dan "af".

Soms is het ook handig om gewoon iets na te maken ;) Iets wat ik ook een beetje heb nagemaakt, zijn mijn "inspiratie"kaartjes.
Met behulp van mijn minigelli plate, heb ik de kaartjes versierd. Ik houdt niet van heel druk, dus de achterkant is gewoon blauw gebleven. Op die versierde kaartjes, heb ik "opdrachten" gezet, bijvoorbeeld: verf met je vingers, gebruik structuurpasta of: voeg hartjes toe.
Op deze manier kan ik, als ik even geen inspiratie heb of lekker zonder na te denken aan de slag wil, een achtergrond maken. Ik trek een paar kaartjes en die stappen voer ik uit.
In Amerika gebruiken ze dit kennelijk ook veel. Op de facebookpagina van Petra Stein (https://www.facebook.com/groups/misspetrasartforum/?fref=ts) doen ze ook wel eens een art journal avondje met dit soort kaartjes. Erg leuk en gezellig en nu heb ik dus mijn eigen set!

TOt snel weer.

Liefs Monique xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten