maandag 2 november 2015

Baby bom

Hallo allemaal,

af en toe lijkt het alsof iedereen tegelijk zwanger is en alsof iedereen tegelijk bevalt ;) Hihi. Zo ook de laatste weken van September. Hierdoor moest ik niet 1, maar 2 kaarten maken: 1 voor de geboorte van een dochter en 1 voor de geboorte van een tweeling (2 jongens). Natuurlijk mocht ik daar van mezelf nieuwe stempels voor kopen. Dat zijn stempels geworden van Joy! crafts. Deze stempels zijn kleine vierkanten die weer leuk passen op kaartjes. Ik kan ze ook combineren en doordat ze wat kleiner zijn, kan ik er nog van alles bij doen.
De kaart voor de tweeling is als volgt geworden:

Naast de vierkante stempels, heb ik ook een nieuwe stansmal van Crealies gebruikt (de "bubbels" in het blauw). Super leuke stansen voor super leuke prijzen! Ook de letters en vlaggetjes van Noor! Design mochten hierbij niet ontbreken. De tekst "so sweet" komt uit een paper art vel van DutchDoobadoo.

De kaart voor de geboorte van een dochter:

Ook hierbij heb ik dus die vierkante stempels gebruikt. De kleuren zijn lekker klassiek roze, heerlijk voor een dochter! Het roze papier op de achtergrond had ik eerlijk gezegd niet genoeg. Daarom heb ik besloten het geblokte papier ervoor te doen op iets groter formaat. Dat valt dan weer niet op en ik vind het een leuk effect hebben. Met een kantje onder de stempels door, breek ik een beetje het designpapier, anders wordt het allemaal zo van hetzelfde ;). De teksten "baby" en "it's a girl" komen weer van dezelfde paper art vel van DDBD als ik voor de tweeling kaart heb gebruikt. De roze "kristallen" komen van Zeeman. Dat zijn spullen die ik dan koop omdat ik het leuk vind, maar niet goed weet wanneer ik dit moet gebruiken. Hier vind ik het dan weer leuk om te gebruiken omdat het lekker roze mocht zijn.

Dat zijn weer twee kaarten van een tijd geleden. Ik hoop vanmiddag nog lekker aan de knutsel te kunnen met de spullen die ik afgelopen weekend op de Kreadoe heb gekocht.

Tot snel weer!

Liefs
Monique xx

1 opmerking: