maandag 3 augustus 2015

Love lists challenge - Scrapdelight

Hallo allemaal,

Scrapdelight (hobby winkel in nieuwegein) heeft iets leuks bedacht op Facebook: de lovelistschallenge. Overgenomen uit Amerika en er hun eigen (Nederlandse) draai aan gegeven. Als je hun facebook groep volgt, lees je er alle over!
Omdat ik fan ben van lijstjes (ik heb altijd overal een lijstje voor (boodschappen, to do, wishlist, vakantie etc etc), vond ik deze challenge heel erg bij mij passen! Iedere maand komen ze met een nieuwe lijst die je iedere dag kan uitwerken (je mag natuurlijk ook 10 lijstjes achter elkaar maken, of 1 keer per week of wanneer je er zin in hebt). Niets moet en alles mag! Wat willen we nog meer tijdens de vakantieperiode? Op hun facebook groep kun je de lijst en "stickers" vinden. Bij gebrek aan een silhouette, heb ik de stickers gewoon op papier geprint en uitgeknipt.

Hierbij mijn eerste twee lijstjes en de eerste pagina:



Ik maak alles overigens in een schriftje met harde kaft van de Hema. De kaft is in kraft, dus die kan ik altijd nog versieren!

Doen jullie ook hieraan mee? Laat het me weten, gezellig.

Liefs en tot de volgende keer
Monique xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten