maandag 11 mei 2015

Art Journal technieken

Hallo allemaal,

het is alweer een tijd geleden dat ik iets heb gepost en ondanks de meivakantie heb ik niet echt tijd gehad om iets nieuws te maken. Wel heb ik afgelopen zaterdag een art journal technieken workshop gevolgd bij de hobbywinkel bij mij om de hoek. Een hobbywinkel zo dichtbij kan natuurlijk wel erg gevaarlijk zijn ;)

De workshop was super! We gingen aan de slag met producten van viva decor en in de middag konden we werken met Gelatos en de Gelli Plate. Die gelli plate heb ik gelijk aangeschaft, wat een super product! Hier ga ik nog heel veel plezier aan beleven. Ik hoop komende week hiermee aan de slag te kunnen, de resultaten zal ik dan natuurlijk ook hier laten zien.

Aan het eind van de dag, gingen we alle blaadjes die we hadden gemaakt bundelen en nog een kaft maken met alle technieken die we hadden geleerd. Lekker kliederen!!! Dat is toch wel erg lekker. Hierbij mijn boekje:


Hier nog een foto van alle gemaakte pagina's:


En een close-up van een aantal pagina's:


De workshop heb ik gevolgd bij de Foamtastische Huiskamer in Goirle. Kijk ook eens op hun website: www.foamtastisch.nl en in hun webshop: www.foamatelier.nl

Tot de volgende keer!

Liefs Monique xx

2 opmerkingen:

  1. super mooi gedaan, en het was gezellig.
    groetjes Bennarda (Ballie)
    http://balliescreationballie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Bennarda,
      leuk dat je me bent gaan volgen. Het was inderdaad erg gezellig zaterdag. Ik heb gelijk een kijkje genomen op jouw blog. Erg leuk! (en natuurlijk volger geworden ;)

      Verwijderen