woensdag 27 mei 2015

30 jaar getrouwd

Hallo allemaal,

afgelopen weekend waren mijn ouders 30 jaar getrouwd. We zijn toen met ons gezin naar Europapark in Duitsland geweest. Wat is dat een ontzettend leuk park. Maar daar gaat deze post natuurlijk niet over.... ;) hihi
Bij zo'n gebeurtenis hoort natuurlijk een leuk cadeau. En naast het "echte" cadeau, had ik het volgende gemaakt:

De foto's heb ik onherkenbaar gemaakt vanwege privacy. Maar op de een sta ik met mijn vriend en op de ander mijn broertje met zijn vriendin. Hieronder zal ik wat detailfoto's laten zien:
 Aan de zijkant heb ik een border stans gebruikt van Noor! design. Tevens heb ik een floral flourisches stans van Noor! design met vogels gebruikt. Onder elke foto heb ik ribbelkarton gebruikt. Deze heb ik gescheurd om het minder "gemaakt" te laten lijken. Anders is het allemaal zo strak vind ik.
 Op de andere kant heb ik het woord "liefs" (ook van Noor! design) gebruikt. Deze heb ik gemat op een stuk cardstok. Ik heb ook een doily gebruikt. Zowel in het midden (een hele) als aan de buitenkanten (2 halve). Dit is een doily van de action, eigenlijk bedoeld om onder een taartje te zetten. Ik heb ze met zelfgemaakte spray op kleur gebracht. Het is erg dun, dus dit moest voorzichtig gebeuren!
In het midden heb ik nog een stans van Noor! design gebruikt. Deze heb ik in tweeën geknipt en gemat op kraft. Met een mooie bloementoef heb ik het verder versierd. Ik heb overigens ook alle randen van zowel het papier, de doily's als het ribbelkarton en het mdf zelf beinkt met walnut stain distress inkt. Het mdf is een drieluik van Let's get bizzee.

Mijn ouders waren er heel blij mee, ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Tot de volgende keer!

Liefs
Monique xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten