woensdag 15 april 2015

Hi baby boy

De familie is weer uitgebreid, een jonge spruit is geboren.

Daar moeten we natuurlijk een kaartje voor maken. Zie hier het resultaat:

Ik heb gebruik gemaakt van lichtblauw cardstock en daarop designpapier van de Action. Soms kom je daar best mooi papier tegen en dat moet ik dan gewoon meenemen! ;)
Ik heb een aantal stanzen van Noor! design gebruik, zowel in de hoeken, achter de afbeelding als met de tekst. Ook de tekst zelf is van Noor! design. Deze sending messages postcard stamps zijn zo ontzettend veelzijdig. Super leuk. Hieronder een close-up van de kaart:


Alle randjes zijn bewerkt met inkt. Ik vind dat dit de kaart net wat meer af maakt.



Het designpapier hoeft natuurlijk niet altijd netjes geknipt te worden, maar kan ook zo gescheurd worden.
De afbeelding is overigens ook van Noor! design en komt uit een blok (papers & pictures)  met diverse plaatjes.

Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden! Reageren mag ;)

Liefs
Monique xx

1 opmerking: