donderdag 9 april 2015

Eerste werkje met Bister!

Hallo allemaal,

het is al weer even geleden, maar er kwam even niets uit mijn handen. Afgelopen zaterdag heb ik echter een paar kleine potjes Bister gekocht. Wat een uitvinding dat dit nu ook in kleine pakjes kan, dan hoef je niet gelijk een grote pot aan te schaffen en heb je wel verschillende kleuren. Echt heel leuk.

Voor mij was het de eerste keer met Bister. Ik heb wel wat filmpjes gezien op YouTube hierover, maar toch altijd even spannend. Dit is het resultaat van mijn kaartje:

Het is misschien moeilijk te zien, maar ik heb eerst een stempel van IndigoBlu gestempeld met versamark en witte embossingpoeder. Nadat dit met de heattool gesmolten was, kon ik aan de slag met bister. Spannend! Ik heb eerst de kleur mahonie (acajou) gebruikt. Nadat dit droog was, heb ik eerst nog bruin en daarna een beetje blauw toegevoegd. De afdruk is op formaat 10x10 cm gemaakt. Dit heb ik gemat op een designpapier van 10,5x10,5 cm. Het geheel is vervolgens op een witte kaart van 12x12cm geplakt. Een wat kleiner formaat dan normaal voor mij, maar dat vind ik dan eigenlijk wel weer leuk.
Ik heb ook nog een klein reepje aquarelpapier met dezelfde kleuren bister bewerkt en daarna een tekst stempel van Noor! Design erop verwerkt. Deze tekst ook gemat op designpapier. Met wat plakparels heb ik de kaart verder afgemaakt.
Hierbij nog wat details van de kaart:



Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Tot de volgende keer.

Liefs
Monique xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten