maandag 23 maart 2015

Noor! Design Challenge

Voor een challenge van Noor! Design ben ik aan de slag gegaan, met dit als resultaat:


Het is een soort boekje geworden. Het originele patroon is op te vragen via mail, zie hiervoor het noor design blog (http://noortje-design.blogspot.nl/2015/03/noor-design-challenge.html).

Het patroon heb ik overgetrokken en uitgeknipt op gewoon cardstock. Daarna heb ik designpapier iets kleiner uitgeknipt. Alle randen heb ik bewerkt met distress inkt (walnut stain). Ik vind dat dit een mooi resultaat geeft, het maakt de kaart net even wat meer af. Ik heb vervolgens een stuk kant tussen het cardstock en designpapier geplakt, zodat het boekje ook dichtgeknoopt kan worden. Aan de voorkant heb ik nog een stempel gebruikt met de tekst "just for you". Met een kleine bloementoef was de voorkant af. Dan de binnenkant.
Als je het boekje open vouwt, komt er een hart te voorschijn. Hier heb ik wat simpele stempels op gedrukt en de bloem met een gelpen wat kleur gegeven.



ik heb ook een stempeltje van noor! design gebruikt, namelijk de stempel tekst "xoxo". Deze heb ik bewust wat lichter afgedrukt.
De binnenkant heb ik verder bewerkt met de postcard stempels van noor! design. Daar overheen heb ik letterstempels van hema gestempeld.


Ik vond het best lastig om zo'n klein kaartje te bewerken en versieren. Een te grote of ingekleurde stempel kan wat grof overkomen, maar niks erin is ook wat raar. Een uitdaging dus!

Met deze uitwerking doe ik dus mee aan de Noor! Design Challenge.

Tot een volgende keer.

Liefs,
Monique xx

2 opmerkingen: