zaterdag 7 maart 2015

Naar de beurs!

Vandaag ben ik naar de knotsgekke kaarten- en scrapbeurs gegaan. Dit wordt een beetje traditie voor ons; ieder voorjaar naar den bosch en in het najaar de Kreadoe. Je blijft toch weer leuke ideeën opdoen of je ziet net die ene stempel of stans die je dan toch maar meeneemt. Een gevulde portomennee is geen overbodige luxe. Ook vandaag kwam deze goed van pas. Hierbij wil ik jullie toch even mijn "opbrengst" laten zien.


Zoals jullie zien, kan ik weer een art journal gaan vullen. Na een goedkoper schrift te hebben gebruikt, ga ik deze keer toch voor wat meer kwaliteit. Wanneer mijn grote art journal vol is en deze kleine goed bevalt, ga ik m denk ik ook in het groot aanschaffen. Ook heb ik weer een aantal stempel, de tim holtz schaar (die stond al lang op mijn verlanglijst) en wat knipvellen met mooie plaatjes gekocht. Ik kan dus weer kaarten maken!

Ook heb ik van Dutch Doobadoo de benodigdheden voor de SOL (scrap online) gekocht, zodat ik vrijdag 27 maart weer mee kan doen via de facebookgroep van Dutch Doobadoo. Doen jullie ook mee? Het resultaat laat ik hier natuurlijk zien!

Liefs Monique XX

1 opmerking:

  1. Leuke spulletjes heb je op de kop getikt hoor. Ik was zaterdag ook nog op de beurs (na donderdag de hele dag bij Kreatrends te hebben gestaan). Mijn buit was niet zo groot als de jouwe ;-). Ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen